ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik w kole VS mid dla turysty
Autor Wiadomość
pablo123 
młodzik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sie 2017
Posty: 61
Skąd: gd
Wysłany: Czw 07 Wrz, 2017   

leszcz ma rację!
Zamiast walczyć z przerzutkami i hamulcami wrzucić silnik w przednie koło. Na asfalt do cruisera starczy :)
_________________
Powstaje nowa "Elektryczna Electra v2 (Townie) + BBSHD".
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3453
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 08 Wrz, 2017   

Jeśli dla turysty który chce pedalowac i jeździć po plaskim max 35-40 to silnik z przodu a w tyle torpedo z hamulcem b . się sprawdza.
Trzeba wyraźnie podkreślić że kolejne zakresy osiągów tzn zeby jeździł np 45 i tak dalej np 50 itp to zwiększanie ciężaru, kosztów i komplikacji rośnie szacunkowo, skokowo o 30% za każde 5 km.
Czyli jest to granica po której są inne wymagania dla konstrukcji niemal wszystkiego ; bazy roweru,
hamulców, wielkosci aku, mocowania silnika z tylu, umiejscowienia i wymiarow sterownika, rozkladu masy tyl-przod, rodzaju obreczy, opon itd.
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group