|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Silnik w kole VS mid dla turysty |
Autor |
Wiadomość |
pablo123
młodzik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sie 2017 Posty: 61 Skąd: gd
|
Wysłany: Czw 07 Wrz, 2017
|
|
|
leszcz ma rację!
Zamiast walczyć z przerzutkami i hamulcami wrzucić silnik w przednie koło. Na asfalt do cruisera starczy |
_________________ Powstaje nowa "Elektryczna Electra v2 (Townie) + BBSHD". |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 08 Wrz, 2017
|
|
|
Jeśli dla turysty który chce pedalowac i jeździć po plaskim max 35-40 to silnik z przodu a w tyle torpedo z hamulcem b . się sprawdza.
Trzeba wyraźnie podkreślić że kolejne zakresy osiągów tzn zeby jeździł np 45 i tak dalej np 50 itp to zwiększanie ciężaru, kosztów i komplikacji rośnie szacunkowo, skokowo o 30% za każde 5 km.
Czyli jest to granica po której są inne wymagania dla konstrukcji niemal wszystkiego ; bazy roweru,
hamulców, wielkosci aku, mocowania silnika z tylu, umiejscowienia i wymiarow sterownika, rozkladu masy tyl-przod, rodzaju obreczy, opon itd. |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|