Pomógł: 25 razy Wiek: 55 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 1338 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 01 Gru, 2017
Za komuny, gdy było ciężko o oponami, to ze starych opon odcinałem druty, przecinałem oponę, a końce szlifowałem szlifierką, aby naszły na siebie, wkładałem do dobrej opony i do środka dętka. znacznie wzrosła odporność na przebicia.
_________________ Pojazdy ekologiczne, to takie które stoją w garażu.
Jak z trwałością biedo kolców jak jedziesz po asfalcie? Jednak zawsze do fajnej miejscówy muszę jechać z 20km. To nie są drogie rzeczy. także nie ma co się przejmować, ale chce wiedzieć na ile taki patent tobie wystarcza zanim musisz ponowić robotę.
zrobiłem niecałe 2 tyś km na takich oponach, to jest twarda stal, prawie się nie zużywa, ale wiadomo, hałasuje, coś za coś. Za to żaden szlif po lodzie na asfalcie nie groźny
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
obcinam, aby było maksymalnie 3-4mm ponad kostkę.
Niestety same się nie zetrą, to bardzo twarda stal i trzeba by było zrobić setki km aby się same skróciły
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
Oglądałem fotke na telefonie. To są zdaje sie wkrety z wiertłem na koncu.
Wkrecałem takie, w profil stalowy 3mm. Nie ma żartów, to sie nie spiłuje samo.
Jeździł już ktoś na łańcuchach? Jak się sprawują takowe? Ślizgają się po oponie? Nie skacze rower za mocno na nich?
Mam plan, żeby kupić trochę łańcucha, linkę stalową, jakąś złączkę i zrobić taki, tylko nie wiem czy się opłaca w ogóle.
Widzę, że cisza w temacie. Znalazłem taki filmik i wygląda to zachęcająco: LINK
Zostaje tylko sprawa tego, czy ogniwa nie będą zahaczać o ramę lub błotniki. I czym połączyć dwa końce linki stalowej. W oryginale Slipnota jest taka złączka:
Nie mogę znaleźć nic w tym typie. Wszystkie inne złączki są za duże. Myślałem jeszcze nad taką:
Ma ktoś pomysł na coś innego, albo wie skąd wziąć złączki jak w oryginale?
1. Się zastanawiam nad długością Blachowkręta
13mm jest OK aby nie bawić się w skracanie? Czy może za płytkie? Jakie długości używaliście?
https://www.leroymerlin.p...ęt&sprawdz=true
2. A podczas użytkowania, one się nie wykręcają do środka napierając na wewnętrzną oponę?
Na jakimś filmiku do moto widziałem gościa który nakręcał wkręty a od strony kostki nakręcał podkładki i zrywał gwint aby się nie wykręcały.
Oczywiście odpowiedniej długości wkręty.
Wkręt wkręcałem od zewnątrz w kostkę bieżnika aby był ślad od środka.
Następnie po tym śladzie wkręty wkręcałem od wew. części opony na siłę - do końca.
Po całym zabiegu do środka wkładałem drugą oponę jakąś gładką, wytartą z obciętymi brzegami aby zabezpieczyć dętkę przed przebiciem od łbów wkrętów.
Na takiej przeróbce latałem chyba ze dwa/trzy sezony( jak mogłem, teraz nie bardzo...) a szok
widowni był ogromny jak miejscami na całkowicie oblodzonej drodze przemykałem w zakrętach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum