Bafang 750W - subiektywna opinia po 200km |
Autor |
Wiadomość |
furman
początkujący
Dołączył: 04 Lis 2017 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018
|
|
|
Masz w nim osobne wyjście z silnika na czujnik uruchomienia przerzutki i przednie oświetlenie? |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
|
|
|
|
furman
początkujący
Dołączył: 04 Lis 2017 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 08 Lut, 2018
|
|
|
na to wychodzi. Ktoś z forum brał od innego sprzedawcy z alli i miał te wyjscia w bbs02 |
|
|
|
|
Krakusik
początkujący
Dołączył: 13 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
|
|
|
|
YesS
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Lis 2017 Posty: 23 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Pią 09 Lut, 2018
|
|
|
Wysyłka kurierem DHL lub Fedex to cło i podatek zapłacisz.
Jeżeli oferują wysyłkę jako " Seller's Shipping Method" i jest ona sporo droższa od innych form to podatki są wliczone ale zazwyczaj jest to opisane. |
|
|
|
|
henio
brygadzista
Dołączył: 16 Sie 2017 Posty: 286 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 09 Lut, 2018
|
|
|
Napiszcie proszę swoje opinie o silniku jak w temacie BAFANG ( nie koniecznie 750W, może być więcej lub mniej wat) ale po minimum 5000 km. Jak to się sprawuje przy dużych przebiegach? |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
|
|
|
|
borsuk
prezes
Pomógł: 25 razy Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 687 Skąd: Sudety
|
Wysłany: Pią 09 Lut, 2018
|
|
|
henio napisał/a: | Napiszcie proszę swoje opinie o silniku jak w temacie BAFANG ( nie koniecznie 750W, może być więcej lub mniej wat) ale po minimum 5000 km. Jak to się sprawuje przy dużych przebiegach? |
Nie tylko przebieg się liczy ale sposób eksploatacji. Mnie po ok.3000 w górach w tym ok.100 km w pionie BBS01 350W zaczął mocno hałasować. Teraz leży i czeka , nie chce mi się do niego zajrzeć bo w międzyczasie kupiłem mocniejszy. |
_________________ Mój rower: BBS02B |
|
|
|
|
Krakusik
początkujący
Dołączył: 13 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 09 Lut, 2018
|
|
|
leszcz napisał/a: |
Ale którą opcją wysyłki i czy z cłem i za ile w sumie? |
Wysyłka z Chin, zapłaciłem tylko vat od kwoty zadeklarowanej przez Chińczyka ok. 160 zł. |
|
|
|
|
henio
brygadzista
Dołączył: 16 Sie 2017 Posty: 286 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 09 Lut, 2018
|
|
|
borsuk napisał/a: | henio napisał/a: | Napiszcie proszę swoje opinie o silniku jak w temacie BAFANG ( nie koniecznie 750W, może być więcej lub mniej wat) ale po minimum 5000 km. Jak to się sprawuje przy dużych przebiegach? |
Nie tylko przebieg się liczy ale sposób eksploatacji. Mnie po ok.3000 w górach w tym ok.100 km w pionie BBS01 350W zaczął mocno hałasować. Teraz leży i czeka , nie chce mi się do niego zajrzeć bo w międzyczasie kupiłem mocniejszy. |
No właśnie, a chłopaki w tym temacie kozaczą i zachłystują się, że centralny napęd taki dobry.
klient napisał/a: | Każdy wie doskonale, że mid Bafanga jest the best!
Tylko ludzie wstydzą się do tego przyznać i wożą kilogramy złomu w tylnym kole |
Nie posłuchali zawczasu Tasa. Od 13 minuty mówi o napędach centralnych jak to się rypie:
https://www.youtube.com/watch?v=TqHgRJB_nP8 |
|
|
|
|
Pavyan
kierownik
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Kwi 2015 Posty: 383 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: Pią 09 Lut, 2018
|
|
|
He, he... i sam buduje kilku-kilowatowego mida
Zresztą jestem bardzo ciekaw postępów, a najbardziej końcowego efektu i wrażeń z użytkowania - niestety zastój w pracach się przedłuża; Tas nic nowego nie pisze w temacie poświęconym swej mocarnej konstrukcji.
Faktem jest jednak, że to będzie napęd "bezpośredni", z osi centralnego silnika - bez tych pośrednich plastykowych trybików i wałków, czyli kolejnych stopni przełożenia. |
|
|
|
|
madejp
dyrektor
Pomógł: 21 razy Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 417 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 09 Lut, 2018
|
|
|
Tam tas nie mówi tego jednoznacznie, ale mówi głównie o zastosowaniu typu śmiganie po górach. A silnik centralny sprawdza się raczej do spacerów po lasach i górach - czyli tam, gdzie potrzebujesz dużego momentu przy niskich obrotach. A to, że się zacznie szwankować po 100km w pionie - taka natura i trzeb się z tym liczyć.
Ale dla Ciebie tak, silnik centralny się nie nadaje. Ty masz watowice, a im mocniejszy silnik centralny tym są większe problemy z nim. Do tego najmocniejsze to raptem marny 1kw i w sumie się dziwię, dlaczego się nimi interesujesz? |
|
|
|
|
henio
brygadzista
Dołączył: 16 Sie 2017 Posty: 286 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 09 Lut, 2018
|
|
|
madejp napisał/a: |
(...)
Ale dla Ciebie tak, silnik centralny się nie nadaje. Ty masz watowice, a im mocniejszy silnik centralny tym są większe problemy z nim. Do tego najmocniejsze to raptem marny 1kw i w sumie się dziwię, dlaczego się nimi interesujesz? |
Bo została w tym temacie obrażona MOC TYLNEGO KOŁA |
|
|
|
|
ForzaNapoli
początkujący
Dołączył: 14 Paź 2017 Posty: 48 Skąd: Napoli
|
Wysłany: Sob 10 Lut, 2018
|
|
|
Na y-t obejrzalem wszystkie filmy co bafanga . Nikt nienarzeka na bbs03 1000W. Kupilem taki i lezy juz miesiac czekajac na reszte gratow do zrobienia baterii. |
|
|
|
|
|