|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
monster ebike w gory i do miasta, |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz_p
kierownik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Sie 2017 Posty: 319 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Czw 27 Gru, 2018
|
|
|
[quote="Scuda"]Nie wiem czemu wszyscy pisza ze do falcona i innych mocnych customow nie montuje sie Pas/torque sensora.
CA3 ma tą mozliwosc ze mozesz razem z sabvotonem polaczyc pas/torque sens. I ustawic niskie prądy, by wspomagalo cie podczas gdy jedziesz sobie rekreacyjnie. A jak chcesz szalec to masz manetke. Uwazam ze jest to dobre rozwiazanie, tylko jesli mozemy ograniczyc prad wspomagania poprzez np. ca3[/quote]
Właśnie w tym kierunku ja będę się skłaniał.
3k turbo z Sabkiem 80A plus chyba CA3 co by się to dało jak rower używać.
Całość na qulbixie 76 :)
Masz może dokładny schemat jak to wszystko połączyć, czy lecieć jak pokazują w insrukcji ? ( sciągnąłem jakieś FAQ z endlessa). |
_________________ Pakiety 18650 :) 7S, 10S, 13S, 14S, 16S - potrzebujesz coś ->pisz na pw :) |
|
|
|
|
Ores
początkujący
Dołączył: 11 Paź 2017 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 28 Gru, 2018 Re: monster ebike w gory i do miasta,
|
|
|
Variv napisał/a: |
sterownik: Adapto Midi
silnik: MXus 3k |
Zapominij o mxusie i adapto.
Zaiteresuj się QS205 V3 3K 17x7T (jak ma być do jazdy po górach) i sterownikiem Sabvoton 72150. Silnik dostępny od ręki w Vektorze, sterownik w Nexunie. |
|
|
|
|
Mariusz_p
kierownik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Sie 2017 Posty: 319 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Pią 28 Gru, 2018
|
|
|
Czytałem sporo o 3k i QS. Jeżeli nie budujesz jakiegoś monstrum to przemawia do mnie różnica wagi w kole około 3kg. Jak to wygląda w praktyce? bardzo ciężkich silników w kole nie poleca się w teren. |
_________________ Pakiety 18650 :) 7S, 10S, 13S, 14S, 16S - potrzebujesz coś ->pisz na pw :) |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 28 Gru, 2018
|
|
|
Bardzo ciężki silnik to jest QS 273
Adapto grzeje silniki. 3k jest gorący na ścieżce rowerowej. Porażka |
|
|
|
|
Mariusz_p
kierownik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Sie 2017 Posty: 319 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Pią 28 Gru, 2018
|
|
|
ok, a bez adapto na płaskim? w góry rzadko jeżdżę
zresztą a zawsze można dać ferro + hubsink |
_________________ Pakiety 18650 :) 7S, 10S, 13S, 14S, 16S - potrzebujesz coś ->pisz na pw :) |
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 28 Gru, 2018
|
|
|
To ze sie grzeje to fakt wynikajacy ze slabej sprawnosci. Tzn ze energia zamiast napedzac silnik to idzie w cieplo. Efektywne chlodzenie to nie rozwiazanie problemu ale jego zamaskowanie. Lepszy bylby jakis inny sterownik FOC plus jakis komputer rowerowy np ten wspomniany CAv3 |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 29 Gru, 2018
|
|
|
Tak jak qaz33 pisze. 3k daję se radę do max 60A ale nie na adapto które go "roztapia". Oczywiście różnica w masie silników między 6 a 9kg jest odczuwalna i to sporo. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|