ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Rower elektryczny raty 0% sklep E-biker.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 350W 36v a zasilanie 48v
Autor Wiadomość
carlos4225 
początkujący
Carlos4225


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2019
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 08 Wrz, 2019   Silnik 350W 36v a zasilanie 48v

Panowie dziwna sprawa ,

Mam hulajnogę teoretycznie z silnikiem 500W na 48v sterownik 18A,ktora generalnie raczej słabo sie spisuje i osiaga max 34-35 km/h

Ma też również kilka silników 350w na 36v , jeden z nich był zamontowany w innej mojej hulajnodze na 36v ta natomiast osiąga ok 32 km/h .

Proporcja prędkości niewielka wiec postanowiłem wymienić silnik na słabszy ,który teoretycznie będzie kręcił sie szybciej przynajmniej w teorii.

Zważyłem oba rotory i dysproporcja jest niewielka ok 150 g wiec zamontowałem ten 350W na 36v na 48v oraz sterowniku 18A .


No i teraz najciekawsze przy połączeniu 3 faz tak jak na poprzednim silniku , tutaj zdziwiłem sie ze niebieski jest zamieniony z zielonym , wiec tak samo połączyłem z nowym i kiszka .

Wiec zamieniłem przewody i podłączyłem jak trzeba kolorystycznie .
Odpalam hulajnogę wszystko dziale ,ale i tutaj najlepsze , bez obiąrzenie predkośc dochodzi do ok 100 km/h a przy ok 90 zaczyna wyć .

Mniejsze o to że wyje ale taka predkość ????
Wiec zadowolony zabrałem ją na dwór o tutaj wielkie rozczarowanie pod obciążeniem ledwo jedzie , panowie o co chodzi .

Teoretycznie drobne przewoltowanie silnika powinno być na + jakies 25-30% a tutaj jakaś padaka .

Można zgłupieć juz z tym wszystkim , niby prosty temat ale nie do końca .

Pomożecie w temacie
 
 
warthog 
początkujący


Dołączył: 20 Cze 2018
Posty: 29
Skąd: Trzebnica
Wysłany: Nie 08 Wrz, 2019   

Prędkość silnika nie zależy tylko od napięcia ale tez od parametru kv, wynikającego ze sposobu nawoju.
 
 
carlos4225 
początkujący
Carlos4225


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2019
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 08 Wrz, 2019   

To czemu taka różnica prędkość bez obciążenia jest taka wysoka ale mocy brak ?
To można zrobić w tej sytuacji ?

Wiem ze lepiej zostawić stary silnik a zmodyfikować baterię z 48v do 60 (aktualny sterownik poradzi sobie z tym napięciem ) ,ale przy powyższej wymianie operacja jest dla mnie bez dodatkowych kosztów .

Jak dla mnie wymiana silnika była najprostsza ,ale jak widać coś nie działa jak trzeba .
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 72 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3237
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 09 Wrz, 2019   

Źle połączone fazy/hale. Wlaczales samonauke w kontrolerze ?
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
carlos4225 
początkujący
Carlos4225


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2019
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 11 Wrz, 2019   

Faktycznie pozamieniałem przewody fazowe i jest git , dzieki za pomoc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group