|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Nostuskowy rower - wersja Explorer EVO2 - |
Autor |
Wiadomość |
tomasz_kombi
prezes amator
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 810 Skąd: Zagłębie
|
Wysłany: Śro 23 Maj, 2012
|
|
|
No nie do końca tak jest.
W zestawach które nie mają żadnego panela czy przełącznika - silnik po prostu się włącza (z jakąś z góry określoną mocą) po wyczuciu ruchu pedałów (kilka obrotów korbą).
Jednak w zestawach z Bestmotor (zarówno tych z panelem diodowym jak i LCD) można ustawić poziom wspomagania i na każdym silnik rozpędza się chyba do innej prędkości maksymalnej.
Nie testowałeś tego ?
(qrde - robimy koledze OT ) |
|
|
|
|
Hincek
początkujący
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 12
|
Wysłany: Śro 23 Maj, 2012
|
|
|
Testowałem i wszystko się zgadza
Jednak i tak PAS powoduje rozpędzenie do max zadanej prędkości.
Zawsze myślałem że jest to napęd proporcjonalny, czyli pedałując lekko jedzie się 10kmh, intensywnie 40 lub 50kmh - mój błąd.
Gdyby LCD umożliwiał ustawienie innych prędkości granicznych niż te od producenta, wszystko byłoby w porządku.
Faktycznie |
_________________ 1000W / 48V / 10Ah daje radę |
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Śro 23 Maj, 2012
|
|
|
Zmierz jezeli masz mozliwosc predkosc za pomoca GPS, bedzie najbardziej dokladnie.
Pozdrawiam |
_________________ Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 23 Maj, 2012
|
|
|
GPS i dokładność prędkości - wszyscy twierdzą, że zbyt mocno się różnią. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
maniakev2
młodzik
Dołączył: 30 Lip 2011 Posty: 78 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 24 Maj, 2012
|
|
|
@Notusek zrób nową pokrywkę do twojego pojemnika. |
|
|
|
|
Hincek
początkujący
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 12
|
Wysłany: Czw 24 Maj, 2012
|
|
|
Niedokładność pomiaru prędkości wynika z możliwości LCD, gdyż nie można zdefiniować rozmiaru koła w mm a jedynie wybrać 24, 26, 29". Przez to ograniczenie różnica pomiaru między tym a tradycyjnym licznikiem rośnie proporcjonalnie do prędkości :/ |
_________________ 1000W / 48V / 10Ah daje radę |
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 24 Maj, 2012
|
|
|
Zbyszek Kopeć napisał/a: | GPS i dokładność prędkości - wszyscy twierdzą, że zbyt mocno się różnią. |
Wg. mnir bdzie pomiar dokładniejszy niż to co pokazuje LCD |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 24 Maj, 2012
|
|
|
Najdokładniejszy pomiar to jest zmierzony radarem przy prędkości minimum 132 km/h na ograniczeniu 40 km/h i to minimum 4 razy oczywiście na tym samym pojeździe i z tym samym kierowcą w odstępach co dwa dni; koniecznie muszą być wystawione pokwitowania najlepiej przez policję. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 25 Maj, 2012
|
|
|
Cytat: | @Notusek zrób nową pokrywkę do twojego pojemnika. |
No patrz na to nie wpadła Nostuskowa głowa Tylko że to by wyglądało już troszkę komicznie bo miałbym zbyt wysoki pojemnik. Wczoraj spłodziłem wstępną obudowę do pakietu - dziś będę chciał zrobić końcową finalną obudowę. Ta co zrobiłem wczoraj ma tylko spiąć pakiet żeby się nie rozłaził i zabezpieczyć przed uszkodzeniami mechanicznymi bezpośrednio. Dziś będę robił korpus zewnętrzny.. |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Nie 27 Maj, 2012
|
|
|
Właśnie zrobiłem pierwsze testy nowej baterii... Przejechałem 10 kilometrów na raz i ja mógłbym więcej ale silnikowi się już odechciało - tak się nagrzał że parzył dosłownie - sterownik był również gorący. Po uniesieniu koła w górę silnik nie miał sił rozpędzić koła - po chwili postoju rozpędził ale widać i słychać było że nie jedzie pełną prędkością. A bateria specjalnie nie wzruszona jest... Średni poziom naładowania cel osiągnął przed wyjazdem ok 4,17 V - po powrocie do domu na celach jest ok 4 V średnio.... Bateria zimna zupełnie - wogóle nie wzruszona faktem że ją tak zmęczyłem.... Za niedługo przejdę się i podepnę ją jeszcze raz i zobaczę czy wogóle silnik jeszcze żyje... Jeżeli nie - trzeba będzie pomysleć nad zakupem 500 Watowego lub mocniejszego - chętnie w koło montowanego.... |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|