|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
9c800rc tylni Nine Continent 9x7 + Kontroler KU151 1000W 36V |
Autor |
Wiadomość |
Hubert
początkujący
Dołączył: 25 Maj 2015 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 25 Maj, 2015 9c800rc tylni Nine Continent 9x7 + Kontroler KU151 1000W 36V
|
|
|
Witam i pytam czy ten zestaw da radę 9c800rc tylni Nine Continent 9x7 + Kontroler KU151 1000W 36V/48V ,to mój pierwszy elektryk i zastanawiam się jeszcze nad baterią a w zasadzie jej pojemnością czy Li-Ion - litowo-jonowy 48V 12Ah HW4812R d czy może warto dopłacić do LiPo48V 10 ah , jakieś sugestie ? koło 26 obręcz pewie coś do DH szerokiego , warto się bawić w wyświetlacz czy sama manetka styknie? |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 25 Maj, 2015
|
|
|
Mocy ci na początek na pewno nie zabraknie, kontroler ma pewne 30A - wystarczająco żeby się rozpędzić do 45kmh
Wyświetlacz nie jest potrzebny. |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pon 25 Maj, 2015
|
|
|
Zestaw da rade będzie żwawy poza akumulatorem Jak chcesz jeździć z prądami 30A i więcej to szukaj innego Liion akumulatora, minimum 20Ah albo więcej, ewentualnie poskładaj z turnigy LiPo minimum 10Ah. |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1334 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 26 Maj, 2015
|
|
|
Trochę czasu już użytkuje akumulator li-ion i powiem ci szczerze, że ja jestem zadowolony, ale mam dużą pojemność 30Ah 48V ale kupuje ogniwa za śmieszne pieniądze. Żeby li-ion nie przysiadał to zdrowo jest obliczyć to tak, żeby prąd podczas jazdy nie przekraczał 1C. Dla przyspieszenia max 2.0C - C - pojemność baterii czyli jak chcesz ciągnąć 1000W przy 48V to potrzebujesz pojemność nie mniejszą niż 20Ah, co pewnie nie będzie tanie, za to jak skonstruujesz baterię 20Ah to przejedziesz około 50km z prędkością powyżej 40km/h bez pedałowania.
Li-ion jest przyjazny, wystarczy dokupić BMS i jest bezobsługowy, cele równają się same. Na li-po nie jeździłem, ale wytrzymują większy prąd chwilowy i przy rowerze domniemam, że będzie bardziej żywotny. Jeżeli baterie li-ion miałbym kupować nowe, to napewno to wywalił bym 4 koła, więc taniej i lepiej wyjdą li-PO |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|