ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
9c800rc tylni Nine Continent 9x7 + Kontroler KU151 1000W 36V
Autor Wiadomość
Hubert 
początkujący


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 25 Maj, 2015   9c800rc tylni Nine Continent 9x7 + Kontroler KU151 1000W 36V

Witam i pytam czy ten zestaw da radę 9c800rc tylni Nine Continent 9x7 + Kontroler KU151 1000W 36V/48V ,to mój pierwszy elektryk i zastanawiam się jeszcze nad baterią a w zasadzie jej pojemnością czy Li-Ion - litowo-jonowy 48V 12Ah HW4812R d czy może warto dopłacić do LiPo48V 10 ah , jakieś sugestie ? koło 26 obręcz pewie coś do DH szerokiego , warto się bawić w wyświetlacz czy sama manetka styknie?
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 25 Maj, 2015   

Mocy ci na początek na pewno nie zabraknie, kontroler ma pewne 30A - wystarczająco żeby się rozpędzić do 45kmh
Wyświetlacz nie jest potrzebny.
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Pon 25 Maj, 2015   

Zestaw da rade będzie żwawy :P poza akumulatorem :P Jak chcesz jeździć z prądami 30A i więcej to szukaj innego Liion akumulatora, minimum 20Ah albo więcej, ewentualnie poskładaj z turnigy LiPo minimum 10Ah.
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1334
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 26 Maj, 2015   

Trochę czasu już użytkuje akumulator li-ion i powiem ci szczerze, że ja jestem zadowolony, ale mam dużą pojemność 30Ah 48V ale kupuje ogniwa za śmieszne pieniądze. Żeby li-ion nie przysiadał to zdrowo jest obliczyć to tak, żeby prąd podczas jazdy nie przekraczał 1C. Dla przyspieszenia max 2.0C - C - pojemność baterii czyli jak chcesz ciągnąć 1000W przy 48V to potrzebujesz pojemność nie mniejszą niż 20Ah, co pewnie nie będzie tanie, za to jak skonstruujesz baterię 20Ah to przejedziesz około 50km z prędkością powyżej 40km/h bez pedałowania.

Li-ion jest przyjazny, wystarczy dokupić BMS i jest bezobsługowy, cele równają się same. Na li-po nie jeździłem, ale wytrzymują większy prąd chwilowy i przy rowerze domniemam, że będzie bardziej żywotny. Jeżeli baterie li-ion miałbym kupować nowe, to napewno to wywalił bym 4 koła, więc taniej i lepiej wyjdą li-PO
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group