ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Bateria Li-Ion 22,5Ah 37V [9,5 x 10 x 26 cm]
Autor Wiadomość
Pawiel 
brygadzista
Pawieł


Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 281
Skąd: Legionowo
Wysłany: Czw 10 Wrz, 2015   

Mój BMS ma chyba inne napięcie balansujące:

http://bto.pl/B2CProdukt.aspx?id_artykulu=40966
_________________
Jeżdżę Kellys Toxic full susp., 22,5Ah LiIon, 9C (od Nexun) - http://forum.arbiter.pl/v...p?p=58902#58902
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Czw 10 Wrz, 2015   

napięcie balansujące pojedynczego ogniwa: 4.2V±0,025V

To jeszcze gorzej :P Weź ustaw ładowarkę na 4.2V razy ilość segmentów(w twoim przypadku powinno to być 42V) i daj się naładować i wyrównać baterii, może to bardzo długo trwać, potem wyciągnij osądy ile straciła ta bateria.
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
Pawiel 
brygadzista
Pawieł


Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 281
Skąd: Legionowo
Wysłany: Czw 10 Wrz, 2015   

No właśnie widziałem że trochę lipa te napięcie.
:)
Nawet napisalem o tym do BTO.

Zrobię jak mówisz. Zobaczymy co będzie z pojemnością.
_________________
Jeżdżę Kellys Toxic full susp., 22,5Ah LiIon, 9C (od Nexun) - http://forum.arbiter.pl/v...p?p=58902#58902
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3453
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 10 Wrz, 2015   

No właśnie, nawet nie 4,15 V ale wręcz 4,175 - 4.225 V.
Czyli tym bardziej można uznać, że przez niedoładowanie poglębiłeś róznice, bo BMS mógł prawie nie działać.
Zrób jak napisałem wcześniej, zakładam że masz odpowiednią ładowarkę, która ma Umax > 42 V i pozwoli
na rzeczywiste naładowanie i balansowanie. Tym bardziej to ważne że układ balansujący pracuje (dla ogniw naładowanych > 4,175 V) nawet gdy ładowanie ustąpi.
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
Adam Wysokiński 
szef


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 1658
Skąd: Warszawa (okolice)
Wysłany: Pią 11 Wrz, 2015   

Pawiel, testuj kolego i żeby dobrze wyszło. Czekam niecierpliwie :smile:

No i co tam z nimi?
 
 
Pawiel 
brygadzista
Pawieł


Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 281
Skąd: Legionowo
Wysłany: Wto 06 Paź, 2015   

Testuję cały czas, 30km codziennie :)
Już pykło 6500km. Jak będą deszczowe dni, to wrzucę go jeszcze raz na pomiar pojemności.
Chciałbym na nim dojeździć jakieś 20k km, ale nie wiem czy się uda.
_________________
Jeżdżę Kellys Toxic full susp., 22,5Ah LiIon, 9C (od Nexun) - http://forum.arbiter.pl/v...p?p=58902#58902
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group