|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Wybór sterownika dla silnika Nine Continent 7x9 kaseta |
Autor |
Wiadomość |
Elektrotonus
prezes Łukasz R
Pomógł: 17 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 820 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
tomeczekokok
prezes
Pomógł: 8 razy Wiek: 30 Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 794 Skąd: Rybnik (śląsk)
|
Wysłany: Wto 30 Sie, 2016
|
|
|
Elektrotonus, nie zmieniaj prądu w sterowniku, przerób BMS.
W BMS dodaj równolegle takie same tranzystory jak są i zwiększysz mu wtedy prąd dwukrotnie i tanim kosztem Cię to wyjdzie.
A operacja wygląda tak że po prostu jeden na drugi na lutowujesz i dajesz pomiędzy pastę termoprzewodzącą. |
_________________ "Modliszka"- StreetFighter E-bike |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Wto 30 Sie, 2016
|
|
|
Ja mam bmsa 30A z dołożonymi dodatkowymi tranzystorami i biorę 2x większy prąd, więc potwierdzam, że tak można.
Jeśli bms jest 30A a sterownik 45 to ja bym nic nie ruszał. Bms się nie wyłączy przy tak małym przeciążeniu i nie uszkodzi się od przegrzania bo prąd będzie większy tylko przez pewien czas.
Ja bym brał ten sterownik z nexuna. Ma wszystko co chcesz, kupujesz u nas, gwarancja, itp. |
|
|
|
|
SawArt
młodzik SawArt
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Wrz 2015 Posty: 65 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 30 Sie, 2016
|
|
|
Jakie ogniwa? Ponieważ 11A na ogniwo to sporo, polecam aku przynajmniej 8p dla sterownika 45A.
Jeżeli nie możesz dodać P do aku to pozostań przy sterowniku 30A. Też będzie fajnie przyspieszał. |
|
|
|
|
Elektrotonus
prezes Łukasz R
Pomógł: 17 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 820 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 30 Sie, 2016
|
|
|
Dziękuję za zainteresowanie Bateria jest jeszcze luzem, 52 ogniwa 3350 mAh chyba. Jeszcze ich fizycznie nie mam. BMS zamówiony płynie z Chin Tak samo ładowarke i reszta szpeju. Miało to być do silnika 250W ale myślę, czy od razu założyć mocniejszy NC7x9. Dlatego budując baterię mogę ew wywalić BMS i kupić mocniejszy. Tylko podobno lijon takie 13s4p nie powinienem obciążać więcej niz 30A ? Stąd pomysł na taki sterownik i zestaw jaki miał TAS przy budowie roweru 1500W ( swój pierwszy projekt z bloga ). Jedynie pewniak to 48V
Sterownik z Green Time 30A 48V zamówiony. Cena/parametry do tej konfiguracji bateria/silnik powinny wystarczyć. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|