Mocny MID na bazie ramy Falcon v2 |
Autor |
Wiadomość |
zimnyfull
początkujący
Dołączył: 10 Lis 2016 Posty: 7 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: Śro 25 Sty, 2017
|
|
|
Deex pochwal się w dziale Jestem ciekaw akumulatora i jak z chłodzeniem silnika bo tam jest hubo-mid jak się nie mylę , widziałem jedynie filmiki ze zlotu |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Śro 25 Sty, 2017
|
|
|
Znajomy robi lekki motocykl hubo mid na tym samym silniku co masz i obawialiśmy się o słaby moment iż gdyż mógłby nawet nie ruszyć |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
DeeX
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lut 2012 Posty: 194 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2017
|
|
|
Z opisem konstrukcji musicie poczekać jeszcze chwilę to dopiero będę miał się czym chwalić
Tas- czemu miałby nie ruszyć? W rowerze (który co prawda jest STOSUNKOWO lekki) jest silnik w kole czyli przełożenie 1:1 i rusza. To co Twój kumpel wymyślił? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2017
|
|
|
No nie wiadomo czego się spodziewać |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
DeeX
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lut 2012 Posty: 194 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2017
|
|
|
Ruszy ruszy
U mnie na 200 fazowego ruszał |
|
|
|
|
TomBe
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Wrz 2016 Posty: 42 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 02 Mar, 2017
|
|
|
Zainteresował mnie ten temat.
tas, jak tam prace postępują? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Czw 02 Mar, 2017
|
|
|
Prace nad mocowaniami trwają.
Nie używam żadnych skomplikowanych narzędzi, tylko wiertarka i szlifierka, a to powoduje, że używam kupowanych rozwiązań, a to powoduje, że jak coś kupię i nie pasuje to musze znów kupić, a to trwa i trwa i nie jest tak dynamiczne jak iść zamówić na frezarkę mocowania
Co jest aktualnie robione:
- korba - integrowanie 2 zębatek moto z wolnobiegiem
Problemy nie rozwiązane:
- mocowanie tarczy hamulcowej rowerowej do piasty tylnej z moto.
Porzuciłem pomysł przerzutek - wyliczony moment obrotowy na kole może przekraczać 180Nm i nie da się tego zrobić na elementach rowerowych, zmieli wszystko. Będzie jednak korba.
Piasta w tyle będzie testowo z jakiegoś małego chińczyka.
Ogólnie to się spinam, bo chciałbym mieć to odpalone na zlot |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 02 Mar, 2017
|
|
|
tas napisał/a: | Porzuciłem pomysł przerzutek.
Będzie jednak korba. |
Dobra decyzja z tą przerzutką
Jakie przełożenie korba-koło przewidujesz? |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pią 03 Mar, 2017
|
|
|
korba już musi być |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
zimnyfull
początkujący
Dołączył: 10 Lis 2016 Posty: 7 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: Sob 04 Mar, 2017
|
|
|
Tas jakie silniki były brane jeszcze pod uwagę? nie ma nic krajowego? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Nie 05 Mar, 2017
|
|
|
nic krajowego nie znalazłem |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
TomBe
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Wrz 2016 Posty: 42 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
|
Qubson
początkujący
Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 4 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 09 Mar, 2017
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów. Od jakiegoś czasu myślę nad budową roweru elektrycznego i trafiłem na ten temat. Znalazłem ten silnik elektryczny w interneciehttp://www.revolt.org.il/...l/rv-160-short/ i zastanawia mnie to jak rozwiązać problem chłodzenia. Widzę że chcesz go użyć w swojej konstrukcji dlatego piszę w tym wątku:) |
|
|
|
|
DeeX
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lut 2012 Posty: 194 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 10 Mar, 2017
|
|
|
W silnikach revolta jakiegoś specjalnego problemu z chłodzeniem nie ma. Jest to konstrukcja otwarta, która w pokrywach bocznych ma otwory- powietrze swobodnie przepływa a nie jak w klasycznych HUB'ach jest szczelnie zamkniete w srodku silnika. Wystepują wersje revolta z chlodzeniem wodnym (tak naprawde nie wydaję mi sie aby mialo to jakikolwiek sens ze wzgledu na to że cewki w tych silnikach sa bardzo dlugie a chlodzenie jest tylko w pieście silnika przez co chlodzenie to zdaje sie na niewiele ot co takie moje zdanie). |
|
|
|
|
|