|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Sparta ION GL ALU 2 x AMO Nexave |
Autor |
Wiadomość |
kpikula
początkujący
Wiek: 56 Dołączył: 07 Maj 2017 Posty: 21 Skąd: drezdenko
|
Wysłany: Nie 07 Maj, 2017 Sparta ION GL ALU 2 x AMO Nexave
|
|
|
Co może być przyczyną rozładowania baterii.
Kupiłem rower naładowałem go na 100% , po przejechaniu 3km pokazał 90% a przy 76%
nagle pokazał rozładowaną baterię 0% no i oczewiście wyłączył się
Mam go krótko - na razie zrobił mi to 2 razy .
Co może być uszkodzone ? |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 07 Maj, 2017
|
|
|
Zapewne slaby akumulator.
Rower nowy, na gwarancji czy używany ? |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Nie 07 Maj, 2017
|
|
|
Bateria zajechania, miałem jakiś czas temu podobnego pacjenta, jedną z sekcji wyraźnie odstawała od innych. |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
kpikula
początkujący
Wiek: 56 Dołączył: 07 Maj 2017 Posty: 21 Skąd: drezdenko
|
Wysłany: Pon 08 Maj, 2017
|
|
|
Stary ale w ładnym stanie -Ma przejechane 3800km , jak myślicie czy w warunkach domowych jestem w stanie wymienić akumulator ? Z takim rowerem mam pierwszy raz styczność , jestem elektrykiem i myślę że nie ma tam żadnej filozofii , jednak słyszałem że po odłączeniu akumulatora elektronika blokuje sterowanie i tylko serwis może odblokować czy to prawda ? Elektronika nie jest moją najlepszą stroną
Jeśli ktoś wie jak mam zabrać się do tego to proszę o kontakt |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 08 Maj, 2017
|
|
|
Na razie mozesz spróbować pomierzyć napięcia poszczególnych segmentów akumulatora.
Zrób to gdy aku się wyłaczy, tzn wtedy gdy podejrzewamy że jeden lub więcej segmentów są już gorsze od pozostałych. Jeśli to model z ogniwami w ramie, to najpierw poczytaj jak się do tego dobrać, by nie przerwać mu zasilania.
Być w może w takim przypadku udało by się uniknąć zablokowania roweru, gdyby nie przerywając zasilania wymienić słaby segment na mocniejszy.
Ale z uwagi mało rozpoznany system zabezpieczeń jest ryzyko że operacja zakończy się fiaskiem.
Były na forum wątki o zapasowym lub reanimacji takiego akumulatora. |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
kpikula
początkujący
Wiek: 56 Dołączył: 07 Maj 2017 Posty: 21 Skąd: drezdenko
|
Wysłany: Pon 08 Maj, 2017
|
|
|
A czy jest sposób na odblokowanie jeśli pójdzie coś nie tak ?
Tyko serwis ma monopol na to ?
Pod panelem sterowniczym znalazłem jakiś 4 cyfry napisane flamastrem to może jakiś kod? |
|
|
|
|
kpikula
początkujący
Wiek: 56 Dołączył: 07 Maj 2017 Posty: 21 Skąd: drezdenko
|
Wysłany: Pon 08 Maj, 2017
|
|
|
Bateria w ramie , może być problem ze znalezieniem słabego ogniwa |
|
|
|
|
kpikula
początkujący
Wiek: 56 Dołączył: 07 Maj 2017 Posty: 21 Skąd: drezdenko
|
Wysłany: Czw 11 Maj, 2017
|
|
|
No i bateria padła |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|