Zakup hamulców tył, przód do silnika QS |
Autor |
Wiadomość |
cr793
początkujący cr793
Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 24 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 20 Maj, 2017 Zakup hamulców tył, przód do silnika QS
|
|
|
Cześć,
Szukam dobrych hamulców na przód i tył do silnika ok. 5kW.
Czy ktoś może coś polecić? Dodam, że moje koła to 26". Szukam rozwiązania w dobrej cenie i dobrej jakości.
Dzięki! |
|
|
|
|
maran_hand
dyrektor
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lut 2015 Posty: 459 Skąd: Warszawa-Sadyba
|
Wysłany: Sob 20 Maj, 2017
|
|
|
Ja w swoim rowerze (też na QS-ie) mam avidy bb7 + mocno ustawiony regen. Podczas użytkowania hamulców praktycznie nie używam, wystarczy że dotknę klamki a rower mogę postawić dęba a ma się co zatrzymać. Rower pewnie z 75 kg, ja znacznie więcej.
W mojej opinii najważniejsza sprawa to mocarne haki które unieruchomią skutecznie oś silnika. Jeśli to ogarniesz to hamulec jest tylko dodatkiem.
Nie mając regena przez dwa dni zarżnąłem klocki z przodu a tarczy nie można było dotknąć. Po jego ustawieniu klocki noszą minimalne ślady użytkowania. |
_________________ 🔋 3,5 sztuki 🔌 - https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=6828
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=3860 http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5181 |
|
|
|
|
Mobil
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 104 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 656
|
Wysłany: Sob 20 Maj, 2017
|
|
|
Avid Code, Shimano Zee/Saint, Hope Mono M4, Hope Tech.. wszystko zatrzyma nawet lokomotywe z wagonami. |
|
|
|
|
cr793
początkujący cr793
Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 24 Skąd: Polska
|
Wysłany: Nie 21 Maj, 2017
|
|
|
Do takiej konstrukcji hamulce z przodu i z tyłu tego samego typu? Jak z czujnikami w tych hamulcach? |
|
|
|
|
Elektrotonus
prezes Łukasz R
Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 820 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
pastek5
kierownik Rowery elektryczne
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2016 Posty: 306 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Pon 22 Maj, 2017
|
|
|
Shimano SLX - okładzniny metaliczne - tańsza wersja
Shimano Zee - okładziny metaliczne - droższa wersja ( lepsza)
Czujnik ciśnienia montowany oddzielnie - dostępny tutaj
Oba powyższe egzemplarze sprawują się świetnie. |
_________________ Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech
https://www.facebook.com/pasterbajk\
http://pasterbajk.pl/ |
|
|
|
|
cr793
początkujący cr793
Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 24 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pon 22 Maj, 2017
|
|
|
Hamulce to nie taka tania sprawa Tysiaka trzeba mieć... |
|
|
|
|
pastek5
kierownik Rowery elektryczne
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2016 Posty: 306 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Pon 22 Maj, 2017
|
|
|
Nie sztuka coś rozpędzić , sztuka dobrze i szybko wyhamować |
_________________ Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech
https://www.facebook.com/pasterbajk\
http://pasterbajk.pl/ |
|
|
|
|
Mobil
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 104 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 656
|
Wysłany: Wto 23 Maj, 2017
|
|
|
Nie trzeba mieć tysiaka tylko na przód zainwestować w coś mocnego. Ja u siebie mam z przodu Hope Mono M4 a tył tylko Mono Mini. Przód tarcza 203 tył 180 (160 by się nie zmieściła z 9C). Taki zestaw zatrzyma nawet takiego falcona i prędzej wyłamie dwupółke z główką ramy niż się podda z przegrzania |
|
|
|
|
sunman
kierownik
Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 317 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 23 Maj, 2017
|
|
|
lub hamulec moto komplet klamka , przewod , zacisk mozna zrobic od 130zl. Ciezej zncznie ale i mocniej a klocki kosztuja 10zl a zuzyja sie po pol roku. W klamce jest tez czujnik swiatel stopu mozna go uzyc do regena. Tanio i mocno , to kierunek w ktorym swoja konstrukcje robie. Po co wydawac sporo tys na wysokiej klasy czesci rowerowe do 50-70kg roweru , gdzie czesci moto sa tanie i stworzone do predkosci i wagi forumowych konstrukcji.
A zaoszczedzone pieniadze i wieksza waga calosci mozna skompensowac wieksza bateria. |
|
|
|
|
pastek5
kierownik Rowery elektryczne
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2016 Posty: 306 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Wto 23 Maj, 2017
|
|
|
Mobil napisał/a: | Nie trzeba mieć tysiaka tylko na przód zainwestować w coś mocnego. Ja u siebie mam z przodu Hope Mono M4 a tył tylko Mono Mini. Przód tarcza 203 tył 180 (160 by się nie zmieściła z 9C). Taki zestaw zatrzyma nawet takiego falcona i prędzej wyłamie dwupółke z główką ramy niż się podda z przegrzania |
Hola hola. To nie zwykly rower tylko elektryk. Pomysl o bezwładności silnika. Tarczka 203 musi być na tyl obowiązkowo. |
_________________ Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech
https://www.facebook.com/pasterbajk\
http://pasterbajk.pl/ |
|
|
|
|
Mobil
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 104 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 656
|
Wysłany: Śro 24 Maj, 2017
|
|
|
Pastek, pomyślałem, pojezdziłem i już wiem, że hamulec z tyłu przy dobrym przodzie nie ma co robić bo transfer masy idzie na przód podczas hamowania. Tylko ja jeżdże zwykłym rowerem, na fajnych oponkach z niskim ciśnieniem a nie sztywnych moto nabitych do granic możliwości, continent też jest stosunkowo lekki więc nie potrzeba nic więcej do sprawnego hamowania Falcony i inne nie-rowery to pewnie inna zupa |
|
|
|
|
pastek5
kierownik Rowery elektryczne
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2016 Posty: 306 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Śro 24 Maj, 2017
|
|
|
różnica w cenie tarczy o srednicy 180 a 203 jest znikoma. Większe ramie - większa siła - mniejszy nacisk na klamkę - mniejsze zużycie okładzin - późniejsza oszczędność .
To jest moje zdanie
U nas w górach tylne okładziny potrafią się przygrzać a nawet spalić , nie przednie A to temu iż jadąc ze zjazdu stałym tempem, hamujemy 4/5 drogi tylnym heblem a przodem tylko 1/5 i stąd ten efekt. |
_________________ Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech
https://www.facebook.com/pasterbajk\
http://pasterbajk.pl/ |
|
|
|
|
Tomek
brygadzista
Pomógł: 9 razy Wiek: 27 Dołączył: 06 Lut 2016 Posty: 268 Skąd: Bralin
|
Wysłany: Czw 25 Maj, 2017
|
|
|
Prawda, zahamuj przodem przy zjeździe po piachu to zębów już nie znajdziesz Jeszcze jak założyłem koło moto z tyłu to czuć że ciężej zablokować przy hamowaniu i nie wyobrażam sobie mieć słabsze hamulce. U mnie też z tyłu klocki połowe szybciej schodzą. |
_________________ Jeżdzę na RAGE http://forum.arbiter.pl/v...p?p=83403#83403 |
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 25 Maj, 2017
|
|
|
skolei na plaskim asfalcie zwlaszcza przy wiekszych predkosciach to tylnych sie prawie wogole nie uzywa |
|
|
|
|
|