|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Silnik w przednim kole czy w tylnym? 250W 36V |
Autor |
Wiadomość |
fzr1000r94
początkujący
Dołączył: 02 Sie 2012 Posty: 22
|
Wysłany: Wto 12 Lis, 2013 Silnik w przednim kole czy w tylnym? 250W 36V
|
|
|
Witam Wszystkich Forumowiczów
Jestem posiadaczem chińskiego roweru elektrycznego:
250w 36V koła 26 cali, napęd w kole tylnym
zasilanie stanowią 3 akumulatory żelowe
Z powodu urazu kręgosłupa nie jestem w stanie na nim jeździć ponieważ tylne
koło nie posiada amortyzacji (założenie siodełka ze sprężynami i sztycy amortyzowanej niewiele mi pomogło)
Zrodził się pomysł aby przełożyć osprzęt do ramy amortyzowanej przód/tył
Zastanawiam się jednak czy nie zamontować silnika w przednim kole, stąd pytanie do Was Koledzy, jak taki napęd będzie się sprawdzał w różnych warunkach - roweru używam również w zimie, moja droga do pracy częściowo prowadzi przez polną drogę.
Będę wdzięczny za podzielenie się doświadczeniami.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
Wysłany: Śro 13 Lis, 2013
|
|
|
Co znaczy elektryczna poziomka? |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 13 Lis, 2013
|
|
|
To samo, co spalinowa jagoda
Poziomy rower elektryczny, jeździsz na leżąco |
|
|
|
|
tomek701
prezes
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2013 Posty: 545 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Śro 13 Lis, 2013
|
|
|
Też mam problemy z kręgosłupem.Proponuje kolego rower podobny do mojego. rower
Rowerek wygląda teraz inaczej ma wygodne szerokie siedzenie i podparcie pod plecy co uważam za niezbędne!
Spisuje się znakomicie a przede wszystkim amortyzacja sprężyna jak dobrze pamiętam 650lbs a więc bardzo miękka nie czuć prawie wcale wstrząsów przy napompowanych na full kołach ewentualnie dla jeszcze lepszej amortyzacji możesz pokusić się o powietrzny damper.
Rower o takiej budowie poza tym jest zankomicie wywazony nisko połozony srodek cięzkosci wpływa na stabilność a przy nierównościach drogi i sliskiej nawierzchni nie sposób upaść gdzyż błyskawicznie można nogę postawić na ziemi dotego nawet upadek na takim rowerze jest niegrozny, kilkakrotnie wywróciłem się na poziomym rowerze z kalsycznym napędem i bardziej leżącym przy duzych predkościach nie miałem nawet zadrapań. Ale w tego typu rowerku ze względu na środek ciężkości przesunięty do tyłu polecam silnik w tylnym kole Niebawem jak sądze zapodam nowe fotki rowerka po modyfikacji siedzenia |
_________________ https://photos.app.goo.gl/pK7oCAa4oXAxfxds8 |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 16 Lis, 2013
|
|
|
A ja twierdzę ze zrównoważona, ekonomiczna jazda jest lepsza gdy napęd elektryczny jest na przod a pedalujemy wspomagajac tyl.
Mam do porównania dwa rowery jeden napęd na tył, drugi na przód i zalet albo przewagi napędu tylnego nie odczuwam. Moje odczucia odnoszą sie do jazdy po utwardzonej powierzchni. |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|