ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup silnika i kontrolera
Autor Wiadomość
yeszie 
początkujący


Wiek: 43
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 16
Skąd: Piaseczno
Wysłany: Śro 26 Mar, 2014   Zakup silnika i kontrolera

Witam,
jestem początkującym w temacie stąd chciałbym się upewnić:

1. Czy silnik Nine Continent RH2806 (10x6) Tył + Infineon 27A, 36V 48V to dobry wybór do budowy uniwersalnego pojazdu?

Rower który posiadam to Mbike Massive 28 - zdjęcia roweru tutaj

2. Czy ta obręcz będzie pasowała czy są jakieś inne lepsze? - obrecz.

3. Jaką do tego dobrać dętkę? Czy wystarczy przełożyć tę którą mam obecnie czy musi być inna?

4. czy na mojej kierownicy zmieści się manetka kciukowa? wydaje mi się że nie ma miejsca bo dźwignia zmiany biegów przeszkadza.


Dziękuję za pomoc
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 26 Mar, 2014   

2. Pewnie, że są inne lepsze obręcze markowych producentów, dodatkowo wzmacniane, kapslowane, itp. Tylko, że Twój rower nie będzie jeździć w terenie, który usprawiedliwiałby zakup owej "lepszej" obręczy. Dlatego kupić można, ale dodatkowy wydatek nigdy się nie zamortyzuje.

3. Można przełożyć opaskę, oponę i dętkę. O ile są w dobrym stanie

4. Z manetkami zawsze jest kłopot, więc nie martw się. Jakoś zawsze uda sie ją ułożyć. Zazwyczaj trzeba poprzesuwać hamulce, przerzutki, czasem skrócić chwyt. No ale to wbrew pozorom nie jest jakiś wielki problem.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Dobraku 
stażysta
elektronik