ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprzedam najszybszy nine continent 12x5 1,2km/h / 1V
Autor Wiadomość
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Czw 28 Maj, 2015   

Może skorzystaj z symulatora na ebikes.ca... Ten silnik silnik potrzebuje wiele AMPER aby dobrze przyspieszać lub podjeżdżać... Jest za to szybki przy małym napięciu. Poczytaj tematy... Pzdr.
_________________
Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15
 
 
xlineage
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Maj, 2015   

rezerwuje
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1334
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 29 Maj, 2015   

Generalnie ja poleciłbym do tego sterownik 45A. Myślę, że do normalnej eksploatacji jest to optymalny sterownik. Pełnej mocy nie wykorzysta się nawet przy prędkości 60km/h, natomiast taka moc przyda się właśnie na podjazdy - jednak warto pamiętać, aby jeżdżąc w terenie czasami sprawdzić temperaturę silnika. Silnik jest przystosowany do pracy ciągłej na 1500w. Sterownik 48V 45A da nam 2100W max, a na podjeździe te dodatkowe 500W może się przydać. Przy takim amperażu silnik nie był nigdy gorący jak z niego korzystałem, ale może niech inni użytkownicy się wypowiedzą. Ja mogę dodatkowo taki załatwić za około 160zł na jedno wybrane napięcie. Albo na 36V 800W albo na 48 1000W z funkcją autoadaptacji współpracujący z manetką.
przy 36V odcina na 30A, przy 48V może odcinać albo na 30A albo na 45A jak "xlineage" będzie chciał, jeżeli weźmie sterownik ode mnie :D

Jak chcesz mieć pewność, że nic się nie będzie działo to mogę ściągnąć na 30A na 48 lub 36V i jest święty spokój. Na 48V masz około 1440W więc silnik jest przystosowany do takiego prądu dla pracy ciągłej.
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1334
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 30 Maj, 2015   

Nieaktualne - silnik sprzedany.
_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie

Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com

TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10%
 
 
xlineage
[Usunięty]

Wysłany: Wto 02 Cze, 2015   

Witam

Dzisiaj chcieliśmy zamontować koło i zauważyliśmy przetarte przewody przy silniku.

koło miało być PLUG&PLAY czyli miało być od razu podłączone do roweru i gotowe do jazdy a nie do naprawy.


Ojciec stwierdził, że w takim wypadku nie można tego założyć w takim stanie żeby dalej nie tarło.

Czy jest jakiś sposób na zrobienie tego porządnie ? czy lepiej koło odesłać.

IMG_00000768.jpg
kable pod taśma
Pobierz Plik ściągnięto 364 raz(y) 1,09 MB

IMG_00000764.jpg
kable przy silniku
Pobierz Plik ściągnięto 353 raz(y) 1,14 MB

 
 
Szaczek 
stażysta


Pomógł: 4 razy
Wiek: 45
Dołączył: 06 Kwi 2014
Posty: 165
Skąd: Police
Wysłany: Wto 02 Cze, 2015   

Nie jest to jakiś problem, rzekłbym normalna usterka eksploatacyjna. Godzinka może dwie roboty wg tej instrukcji .
Jednak nie ma co ukrywać koło nie jest p&p :)
_________________
Obecnie jeżdżę na: Fedora
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Wto 02 Cze, 2015   

Zdejmij taśmę, nasuń kawałek koszulki termokurczliwej, ogrzej, pospinaj opaskami do ramy, żeby odsunąć od krawędzi silnika i będzie ok.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Wto 02 Cze, 2015   

Dokładnie trytytka robi robotę :D
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
xlineage
[Usunięty]

Wysłany: Wto 02 Cze, 2015   

ok jutro w sklepie zaopatrzę sie w odpowiednie elementy. Mam nadzieje, ze nie bylo w silniku zadnego nieoczekiwanego zwarcia przez przetarte kable.
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Wto 02 Cze, 2015   

Większość sterowników wykrywa zwarcie międzyfazowe i się zabezpiecza, więc z tego tytułu raczej nie grozi niebezpieczeństwo. Gorsza sprawa, gdy przetarta faza zewrze się z przetartym przewodem halla, wtedy trzeba je wymienić na dobre.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 02 Cze, 2015   

Również polecam trytytke, do ramy przycisnac o nie ma opcji by cos tarło.
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1334
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 02 Cze, 2015   

Przepraszam, nie zauważyłem tych przetartych przewodów. Jeżeli planujesz je wymienić, chciałbym zaproponować 20zł rekompensaty za te przewody - starczy na zakup nowych, bo to moje niedopatrzenie.
 
 
xlineage
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Cze, 2015   

Wszystko działa. Kable porobione, dana specjalnie wyrzeźbiona podkładka. Dzięki
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Cze, 2015   

Mnie też się lekko przetarły.
20 dychy się należy? ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group