|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
bardzo dziwna sprawa z BMSem |
Autor |
Wiadomość |
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1334 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 19 Cze, 2015 bardzo dziwna sprawa z BMSem
|
|
|
Hej. Wczoraj podpiąłem BMS
http://www.aliexpress.com...2030466207.html
Dokładnie taki.
Dałem bezpiecznik na - z tym, że główny od baterii no i zadowolony składam wszystko podłączyłem kostki do BMSa i nie włożyłem bezpiecznika na główny battery - na wejściu do BMSa.
myślę sobie wszystko podpięte włączam stacyjkę o dziwo silnik rusza i działa dobrze. No to myślę - skręcamy obudowę, jeszcze tylko kable poukładać i w tym momencie przypomniało mi się, że nie ma bezpieczników. Silnik i sterownik działał na przewodach od balancera. Ale nie jakoś tam, że koło się obraca i gaźnie wsiadłem ra rower i normalnie na tym pojechałem. Wkurzyłem się odciąłem bezpieczniki i teraz dałem bezpiecznik na główny + łączący wejście sterownika z + głównym wychodzącym z akumulatorów. Powinno to działać prawidłowo. Chińczyk nie przewidział sensu montażu bezpiecznika, przecież instalacja jest bezawaryjna, a bezpziecznik tylko podraża koszty montażu roweru
Czy to jest dobrze podpięte:
|
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pią 19 Cze, 2015
|
|
|
Tam jest jeszcze B+ |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1334 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 19 Cze, 2015
|
|
|
no jest, tylko nikt tego nie podłącza
Bo BMS steruje minusem - a + podłączasz jako zasilanie elektroniki BMS który wzięty jest bezpośrednio z pakietu bms - pierwszy czerwony + który wchodzi na BMS jest połączony ścieżką do battery +, a amperaż na B+ jest znikomy, więc ścieżka z Sygnałowego do BMS głównego + wystarczy; nie wiem, czy zrozumiale napisałem
Wygląda na to, że działa wyśmienicie - po odłączeniu bezpiecznika nie ma prądu, nic się nie spali w razie zwarcia, bo w ebajku jest nawet radio, kierunki, światła tylne, wskaźnik, regeneracja hamowania, tempomat tyle tych kabli czujnik napięcia przełączany na3,6 i 48V na jednym wyświetlaczu... bezpieczników jest chyba 6 na każdy odbiornik jest inny żeby się nie zapaliła wiązka wiedyś jak jechałem obtarłem kabel od dołu i się wszystko zwarło zapaliło i po imprezie - dlatego teraz każdy obwód musi być zabezpieczony, wiązki cienkie, więc nie trudno o przetarcie izolacji...
DZIĘKI ERYK, SPRAWDZĘ NAPIĘCIE ODCIĘCIA I RÓWNANIE NA KAŻDEJ Z CELI. Posłużyłem się schematem od balancera, który niegdyś brałem od qaz33 i tam były bezpieczniki na -, teraz wiem, że muszą być na + |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|