|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
[S] silnik rowerowy BLDC zapl. w 28" wolnobieg 7rz, hal |
Autor |
Wiadomość |
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1333 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 15 Lut, 2016 [S] silnik rowerowy BLDC zapl. w 28" wolnobieg 7rz, hal
|
|
|
Hej. Mam na sprzedaż silnik sparta przerobiony na zewnętrzny sterownik, więc można podłączać go pod sterownik 6; max 9 mosfet.
Silnik zapleciony w obręcz oryginalną 28" wyposażony w wolnobieg 7rz shimano tz-21
Wyprowadziłem z niego przewody od faz i hallotronów oraz są kostki pasujące do większości sterowników. Przewody wewnątrz są skręcone, polutowane i zaizolowane izolacją termokurczliwą, więc jest to bardzo porządnie zrobione. Silnik teraz współpracuje z zarówno hallotronowymi, jak i bezhallotronowymi sterownikami. Nadaje się do wspomagania na 24V osiągając prędkość 25km/h i na 36V osiągając prędkość 36-38km/h.
Powiem szczerze, że dawno mi się nie trafiła sparta bez najmniejszych oznak korozji wizualnie silnik też w idealnym stanie bez oznak złużycia, bez rys itp. Obręcz równa, nie bije, także odchodzi koszt centrowania.
Jeżeli chcesz zbudować swój pierwszy rower ze wspomaganiem elektrycznym, gdzie priorytetem są niskie koszty oraz duża trwałość silnika będziesz zadowolony
Cena 299zł + przesyłka (po wpłacie na konto 19zł za pobraniem 24zł)
Tutaj zdjęcia i film z pracy na zewnętrznym sterowniku:
film:
https://youtu.be/xw30ro8Qh9M |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 17 Lut, 2016
|
|
|
Poproszę o rezerwację.
PW wysłane. |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1333 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 17 Lut, 2016
|
|
|
zarezerwowany
Fajnie, że jest ktoś z łodzi, bo już myślałem, że nie będzie w tym mieście więcej ebików |
_________________ Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie
Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com
TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10% |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Śro 17 Lut, 2016
|
|
|
glebor, z ciekawości, jaki długi kabel zostawiasz na zewnątrz? |
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1333 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 17 Lut, 2016
|
|
|
Jak najkrótszy i w gratisie daje przelotki kupującemu.
Każda szanująca się firma (velofast, bionx, tranzx, czy nawet te oryginalne od sparty są krótkie).
Jak złapiesz kapcia i masz pruć opaski i dobierać się do sterownika, to potem jest problem. A tak rozpinasz kostkę i wyciągasz od razu koło.
Kupujący może sobie dociąć na wymiar i zagnieść kostki np. kombinerkami.
ja zawsze zagniatam zaciskarką i lutuje jeszcze w konektorach i mam 1000% pewności, że nigdy nic nei zaśniedzieje itp. |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 18 Lut, 2016
|
|
|
No to pierwszy silniczek w piaście zanabyty.
Trzeba będzie go teraz tylko gdzieś zainstalować
Dziękuję za transakcję. |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 05 Mar, 2016
|
|
|
Silniczek dzisiaj był testowany. Rewelacja.
Na sterowniku 48V 18A od Adama zasilanym dwoma pakietami Turnigy 6s 3Ah rozpędził rowerek bez pedałowania do 39,5 km/h. Cała jazda testowa odbyła się bez pedałowania bo powiesiłem chwilowo sterownik na tylnym widelcu i nie mogłem korbami obracać
Jak będziesz miał już na zbyciu te silniczki BionX które mi pokazywałeś to jestem zainteresowany. |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1333 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 06 Mar, 2016
|
|
|
Fajnie, że jesteś zadowolony ze sparty, to dobre silniczki i na pewno posłużą, zobacz tylko temperaturę przy 48V żeby nie spalić cenowo to chyba najtańszy i najlżejszy bezprzekładniowiec o sporej żywotności.
W bionxach trwają testy. Silnik puściłem na pakiecie 12S li-po i na kole 28" leci równe 48km/h bez pedałowania. Wspomaga do 55km/h jak się pedałuje. Co najważniejsze:
- silnik jest lżejszy od nine continenta zapleciony w koło o całe 3KG dla mnie to jest różnica - jak skończy się prąd to czuć, że jest lżejszy silnik
- jest węższy dzięki czemu wchodzi spokojnie kaseta 9rz sunrace 11-32z, gdzie w 9c miałem z nią problemy...
- temperaturowo o dziwo wygląda lepiej. Continent na TYM SAMYM STEROWNIKU miał zazwyczaj 45-50 stopni a bionx jest ledwo ciepły po takiej jeździ dotykając go ręką czułem tylko że jest ciepły jak miałem zmarznięte ręce. Świadczy to o mniejszych stratach idących w temperaturę. Poza tym sterownik też mniej się nagrzewa, a prędkość jest ta sama.
Na 9c zrobiłem dystans 45km z v-max 50km/h a tutaj zrobiłem 58km z vmax 48km/h więc 9c będę sukcesywnie kasował ze swoich rowerów przynajmniej te 9x7. 7x9 na 60V to już inna bajka i w teren są lepsze niż bionxy bo mają wiekszy moment, natomiast na prostą nawierzchnię to wolę bionxa, ma też znikomą siłę hamującą - przynajmniej 1 i 2 generacja. 3 generacja wygląda że będzie miała większy moment i zadowoli się jeszcze mniejszym apetytem na prąd, lub przy tym samym prądzie będzie więcej km/h. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|