ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Proszę o pomoc w złożeniu ebike. ABC-informacje dla początk.
Autor Wiadomość
oloby 
początkujący


Dołączył: 09 Lip 2016
Posty: 14
Skąd: Bielsko-Biała
  Wysłany: Czw 21 Lip, 2016   Proszę o pomoc w złożeniu ebike. ABC-informacje dla początk.

Witam wszystkich forumowiczów.
Jestem zielony w temacie. Poczytałem bloga Tas'a, forum Arbiter i mam sporo wątpliwości,które nasuwają się czytając to wszystko, a czym więcej czytam tym większy mętlik mam.

Jestem z Bielska-Białej, gdzie jest trochę podjazdów, fajne górki typu Szyndzielnia,Klimczok, Skrzyczne itp. Chciałbym złożyć rower,który będzie "uniwersalny", czyli jazda po mieście + okolice(asfalt) oraz fajny do np. podjazdów typu Szyndzielnia,Skrzyczne. Nie będzie to jazda ekstremalna( taka jaką czasami pokazujecie na filmikach). Zależy mi na rekreacji.

1)Co jest ważne:
a)zasięg od 70-100 km,
b)prędkość - nie zastanawiałem się może okolice 50-60 km/h(nie jest to czynnik najważniejszy)
c)ruszanie i podjazdy( chciałbym,aby rower w miarę szybko reagował),
d)chciałbym, aby to był rower ze wspomaganiem(czyli pedałuję,a on mnie wspomaga)
e)jeśli skończy się bateria to mogę bez "większych" oporów dojechać do celu
f)jeśli zmienią się moje preferencje(chodzi o styl jazdy rzecz jasna) to mogę go rozbudować

2)Co wiem/nie wiem:
a)silnik NINE CONTINENT 10x6 lub 7x9. Pytanie, który na moje potrzeby?Z kasetą,czy bez?
b)bateria składak od kogoś na forum(mam już wstępne oferty) Pytanie podstawowe i ważne jakie napięcie i jaka pojemność? Jak się ma napięcie(mniejsze/większe) do pracy silnika,przyspieszeń itp do moich potrzeb