|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
rower fabryczny tuning |
Autor |
Wiadomość |
borsuk
prezes
Pomógł: 25 razy Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 687 Skąd: Sudety
|
Wysłany: Nie 09 Paź, 2016
|
|
|
dynamik napisał/a: | chyba mnie przekonałeś . Myslisz , ze wystarczy ten 750W czy iść na całośc i zamawiac wchinach lub USA BBshd ? A jak ci się sprawuje ten bafang 350W. nie załujesz że nie wziąłeś trochę większy ? |
Myślę, że wystarczy 750W (1000W w większe góry), ale zwracam uwagę, że jest problem z mocowaniem BBS w ramie karbonowej. Potrzebne jakieś dodatkowe przejściówki/podkładki - szczegóły na endless.
Kiedy kupowałem swojego BBSa to 750 były trudno dostępne jako absolutna nowość, a miałem już baterię 36V i to zadecydowało.
Jestem zadowolony, bafanga polecam w górki, wydaje mi się, że na niziny wystarczy lekki hub.
Przejechałem na nim niecałe 3000 km, jeżdżę tylko na wycieczki ok. 1000 km rocznie.
Gdzie kupować to trochę loteria, ja kierowałem się ceną. |
_________________ Mój rower: BBS02B |
|
|
|
|
borsuk
prezes
Pomógł: 25 razy Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 687 Skąd: Sudety
|
|
|
|
|
dynamik
brygadzista dynamik
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 295 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 09 Paź, 2016
|
|
|
Dzięki, niestety o , ile dużo tu o mxusach to niewiele o przekładniówkach, czy to hubach czy midach. Jeżeli coś pojedzie pod górke , pojedzie również po równym. Głosny jest ten bafang, porównójąc np. do 9c lub fabrycznej przekładnowki?
Prawdopodobnie zabiorę swój rowerek do Wawy do "halirowerowej" i tam sobie przymierze tego Bafanga. |
_________________ tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie |
|
|
|
|
scale
młodzik born to vertride
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 79 Skąd: górny śląsk
|
Wysłany: Nie 09 Paź, 2016
|
|
|
Jeśli chcesz zamontować tego BBSHD do tego GHOUST'a to uważam że to zły pomysł, mam wersję 750W już w drugim fullu i za każdym razem jest to samo, na ustawieniu 750W ramę dosłownie wygina, jeśli obawiasz się o osiągi w w Midach większe znaczenie ma rozmiar koronki, ja mam najmniejszą 42T, bez pedałowania rower rozpędza się do 40km/h,z aststę wykręcam prawie 60km/h. Po zmianie np na zębatkę 48T, Vmax będzie większa. Jak na razie na 42T wjechałem wszędzie gdzie była jeszcze przyczepność, mocy nie brakuje, szczerze to nie wiem na jakie góry dedykowana jest wersja 1000W, kilka tygodni temu byłem nawet na Salatynie w Tatrach słowackich, z tym że ja preferuję szlaki, po których większość rowerzystów nie ryzykuje już jazdy. moim marzeniem jest napęd podobny do Tangentmotors
|
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 09 Paź, 2016
|
|
|
Ta fota powyżej to Twój rowerek? Niezły wypas. A gdzie reszta czyli aku i sterownik? W plecaku? |
|
|
|
|
scale
młodzik born to vertride
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 79 Skąd: górny śląsk
|
Wysłany: Nie 09 Paź, 2016
|
|
|
niestety to nie mój, ale umiejscowienie silnika bliskie mojemu ideałowi
www.tangentmotors.com |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 10 Paź, 2016
|
|
|
Czyli z praktyki wynika że 750W w midzie to aż nadto. 400W pewnie w zupełności wystarczy a na podanej przez Ciebie stronce napęd o mniejszej mocy ma mocy ciągłej 1750W i w szczycie 3000W. Jak ten biedny standardowy napęd rowerowy to wytrzymuje nie mówiąc już o delikatnych elementach zawieszenia???
Swoją drogą miło zobaczyć że nie tylko ja jeżdżę z małym aku w plecaku |
|
|
|
|
dynamik
brygadzista dynamik
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 295 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 10 Paź, 2016
|
|
|
Dzięki Kolego "Scale", to bardzo konkretna odpowiedź. Też myslę że 750tka wystarczy , jedynie problem czy się zmieści ? Mam wątpliwości co do grubości ścianki suportu, rower jeszcze nie przyszedł , wiec nie moge pomierzyc. Co do Twoejgo drugiego wynalazku, to myślę,że może śmiało konkurować z najwiekszym hubem .którym sie tu wszyscy zachwycaja.
Amerykanie zawsze mieli pociągniecie, u nich wszystko musi być XXXL.
Jest to moim zdaniem jednak naped do skutera, bo gdzieś trzeba jeszcze upchać baterie, tak co najmniej 2,5kWh , wtedy bedzie to piękny sprzęt. |
_________________ tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie |
|
|
|
|
dynamik
brygadzista dynamik
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 295 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 10 Paź, 2016
|
|
|
kolego Scale ... a swoja droga mógłbys napisać jak Ci sie jeszcze łańcuch i przekładnie sprawuja w twoich Bafangach 750W ? Wszyscy na tym forum jako zaletę huba podaja brak kłopotów z łancuchem, tymczasem amerykanie proponuja 6kW w szczycie i ogromny moment obrotowy nic nie piszac o specjalnych łańcuchach. Oczywiście w motocyklach przenosi się nawet
200KM za pomoca łańcucha, tylko nie 1/4 cala. |
_________________ tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie |
|
|
|
|
dynamik
brygadzista dynamik
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 295 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 10 Paź, 2016
|
|
|
To ja bym musiał dwie takie kupić i zamocować jedną pod ramą a druga w trójkącie.
Wyszłoby 13s8p. |
_________________ tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie |
Ostatnio zmieniony przez Śro 12 Paź, 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
scale
młodzik born to vertride
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 79 Skąd: górny śląsk
|
Wysłany: Pon 10 Paź, 2016
|
|
|
dynamik napisał/a: | kolego Scale ... a swoja droga mógłbys napisać jak Ci sie jeszcze łańcuch i przekładnie sprawuja w twoich Bafangach 750W ? Wszyscy na tym forum jako zaletę huba podaja brak kłopotów z łancuchem, tymczasem amerykanie proponuja 6kW w szczycie i ogromny moment obrotowy nic nie piszac o specjalnych łańcuchach. Oczywiście w motocyklach przenosi się nawet
200KM za pomoca łańcucha, tylko nie 1/4 cala. | na pełnej mocy łańcuch i najmniejsza koronka wytrzymały 300km, po bliskim spotkaniu ze słupem jeżdzę spokojniej, po 1000km łańcuch i najmniejsza koronka powoli nadają się do wymiany. W międzyczasie zajechałem aluminiowy wolnobieg, proponuję od razu wybrać trwały korpus tylnej piasty, szprychy również dostają w kość |
|
|
|
|
dynamik
brygadzista dynamik
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 295 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 12 Paź, 2016
|
|
|
to niestety Hardcorowcy mają rację. (ukłan dla Tasa) Powyżej 1kW ,ten rodzaj napedu jest problemowy, na pewno nie z normalnym rowerowym łańcuchem Najlepiej byłoby przejść na pasek żebaty , ale problem z przekładnią. Ale dla kobitki i spokojnej jazdy bafang 750W powinien być optymalny ?! |
_________________ tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie |
|
|
|
|
dynamik
brygadzista dynamik
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 295 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 21 Paź, 2016
|
|
|
SCpzqNaC co myślicie o tym sterowniku ? W tej klasie nie znalazłem innych sinusoidalnych |
_________________ tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie |
|
|
|
|
dynamik
brygadzista dynamik
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 295 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 21 Paź, 2016
|
|
|
https://translate.google.pl/?hl=pl&tab=wT#en/pl/S12SH 800Watts 35Amps Torque Simulation Sine Wave Controller ten ma jakąs symulacje momentu obrotowego i jest tani jak barszcz tylko przesyłka |
_________________ tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie |
|
|
|
|
dynamik
brygadzista dynamik
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 295 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|