ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Poprzedni temat «» Następny temat
[ZBIORCZY] Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
Autor Wiadomość
Mechano 
szef
młody elektronik


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 1336
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2018   

Może przetwornica step up?
Jedą taką 900W, do 120V mam na zbyciu. Jeżeli jesteś zainteresowany to zapraszam na pw.
 
 
rs2580 
początkujący


Wiek: 44
Dołączył: 31 Sty 2018
Posty: 9
Skąd: no/pl
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2018   

Mariusz_p napisał/a:
Szukam ładowarki na 16S, w której będzie można zmieniać napięcie do którego naładuje pakiet - co polecacie?
Pakiet 16S10P - 30Ah


Myślę, że to od BMSa zależy. To on musi być programowalny.
Ładowarka podaje tylko napięcie/prąd którymi BMS zarządza.(67,2V)
Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić.
 
 
Kajman 
prezes


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 541
Skąd: Bdg
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2018   

Może to: http://www.ebikes.ca/prod...e-satiator.html
 
 
rs2580 
początkujący


Wiek: 44
Dołączył: 31 Sty 2018
Posty: 9
Skąd: no/pl
Wysłany: Pon 16 Kwi, 2018   

Kajman napisał/a:
Może to: http://www.ebikes.ca/prod...e-satiator.html

Fajne to. Ta lepsza 36V-72V 5A = 300 dolarów + przesyłka.
_________________
Jeśli się mylę, proszę mnie poprawić.
 
 
Kajman 
prezes


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 541
Skąd: Bdg
Wysłany: Pon 16 Kwi, 2018   

Pewnie ktoś latał hubem 1500W, ile Ah na jaki zasięg się mniej więcej przekłada? Wiem, że dużo zmiennych, ale może jakąś średnią wyciągnę.
 
 
madejp 
kierownik


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Paź 2015
Posty: 376
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 17 Kwi, 2018   

Jak będziesz pytał o Ah, to dopiero będziesz miał rozbieżności. Liczy się energia. Ja uzyskiwałem ok 12Wh/km bez pedałowania i połowę tego ze wspomaganiem. Spokojna jazda z prędkościami ścieżkowymi, ale po mieście, czyli często zatrzymywanie i ruszanie.
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3122
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 19 Kwi, 2018   

rs2580 napisał/a:
Mariusz_p napisał/a:
Szukam ładowarki na 16S, w której będzie można zmieniać napięcie do którego naładuje pakiet - co polecacie?
Pakiet 16S10P - 30Ah


Myślę, że to od BMSa zależy. To on musi być programowalny.
Ładowarka podaje tylko napięcie/prąd którymi BMS zarządza.(67,2V)
Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić.

Nie mylisz się. Obniżenie napiecia zasilania ladowarki, spowoduje ze nie będzie dzialal standardowy BMS. Prawdopodobny efekt, rozbalansowanie pakietu.
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
Kajman 
prezes


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 541
Skąd: Bdg
Wysłany: Pią 20 Kwi, 2018   

Panowie, wystepują w ogóle złącza balansera 15s?
 
 
AdrianJ 
początkujący


Wiek: 34
Dołączył: 14 Lis 2016
Posty: 47
Skąd: Łomianki
Wysłany: Sob 28 Kwi, 2018   

Mariusz_p napisał/a:
Szukam ładowarki na 16S, w której będzie można zmieniać napięcie do którego naładuje pakiet - co polecacie?
Pakiet 16S10P - 30Ah

To może lepiej BMS z regulacja napiecia końcowego każdej sekcji
 
 
Kajman 
prezes


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 541
Skąd: Bdg
Wysłany: Nie 29 Kwi, 2018   

sterowniki bldc określane przez chinoli jako 48v jak wysokie mają górne napięcie pracy? Czy 15s (54v) LiFe przejdzie?
 
 
jszk 
stażysta
jszk


Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 123
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 29 Kwi, 2018   

Kajman napisał/a:
sterowniki bldc określane przez chinoli jako 48v jak wysokie mają górne napięcie pracy? Czy 15s (54v) LiFe przejdzie?


Ja na takim jeździłem przez rok na 14S czyli 58,8 V i nic mu nie było.
Elektrolity mają najczęściej na 63V, itego nie nsleży przekraczać
_________________
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=4852
 
 
Kajman 
prezes


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 541
Skąd: Bdg
Wysłany: Nie 29 Kwi, 2018   

No to git, martwiłem się, czy nie ma jakiegoś zabezpieczenia i się po prostu nie uzbroi. A jak tak to pięknie ;) Dziękuję :)
 
 
sannis
brygadzista


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 296
Skąd: z Parku
Wysłany: Czw 03 Maj, 2018   

Wyprowadzenie do przewodów BMS lepiej dać na plusie czy minusie sekcji?
 
 
AdrianJ 
początkujący


Wiek: 34
Dołączył: 14 Lis 2016
Posty: 47
Skąd: Łomianki
Wysłany: Nie 06 Maj, 2018   

sannis napisał/a:
Wyprowadzenie do przewodów BMS lepiej dać na plusie czy minusie sekcji?


Między sekcjami przewody są na plusie i minusie zarazem :)
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3122
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 07 Maj, 2018   

AdrianJ napisał/a:
sannis napisał/a:
Wyprowadzenie do przewodów BMS lepiej dać na plusie czy minusie sekcji?


Między sekcjami przewody są na plusie i minusie zarazem :)

Oczywiście na minusie. Dlaczego ? Bo odprowadzenie na minusie jest bezpieczniejsze, bo docisniety kabel w razie przetarcia izolacji dotknie do minusa. Nadto lutowanie, zagięcie blaszki przy minusie jest łatwiejsze do zrobienia,poprowadzenia.
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group